Měl jsem úplně to samé na 3CX po výměně hlavního čerpadla. Hadice jsem taky povolil, ale stejně to nebylo ono – pohyby se rozjížděly hrozně pomalu a až pak se „chytly“. Ono to chce víc než jen povolit hadici, protože v systému zůstane spousta vzduchu.
Postup, co mi fungoval:
Zkontroluj hladinu v nádrži, po výměně je skoro vždycky nízká.
Nastartuj na vyšší volnoběh (kolem 1200–1500 ot/min) a pomalu několikrát projížděj všechny hydraulické válce – rameno, lopatu, podpěry, teleskop. Vždycky na doraz a na chvilku podrž, ať se vzduch vytlačí přes rozvaděče zpátky do nádrže.
Tenhle cyklus jsem musel zopakovat asi 2–3×, než se to srovnalo.
Pak ještě jednou koukni na hladinu oleje, většinou je potřeba dolít.
Když to neuděláš, zůstává vzduch v kapse a pak to přesně dělá ten efekt, že se pohyb rozjíždí líně a až pak zrychlí.
Jestli ani po důkladném odvzdušnění nebude rozdíl, tak už bych šel na měření pilotního tlaku a regulace čerpadla, ale ve většině případů stačí pořádně projet všechny funkce a je klid.